Audrey, 35, manages the dairy products department for a retail chain. She also supports her brother who has taken over the family farm. Like him, Audrey is a fervent advocate for organic and local products. Spotted by the head of the purchasing department, Audrey is asked to join the company’s central purchasing unit. Convinced she can drive change from within, she accepts. She is then confronted by Fournier, a ruthless veteran of the negotiating table. As she struggles to defend the local producers’ interests, she navigates a system that challenges her values. Will her newfound ambition come at the cost of the ideals she has always fought for?