Jan Pyszalski is a young, ambitious novelist struggling with a lack of recognition in a world dominated by social media. In an age where vanity and easy money are acquired through social media, he feels alienated. His life changes dramatically when he suffers an accident and is presumed dead. Ironically, it is after his supposed death that his work begins to gain immense popularity.