After being sexually abused during a massage, actress Bárbara Mestanza transforms her trauma into art, a raw, fearless theater play. Confronting the question: “Why didn’t you do anything?” she embarks on a powerful journey to find her aggressor, challenge toxic masculinity, and reclaim justice on her own terms.