Two child preachers search for a way to a better life through faith. Daniel Pentecoste, 17, has to deal with his father's frustration at the end of his career: Daniel used to be the most famous child preacher in Brazil, but now, as he grows up, there is less and less interest in his preaching. João Vitor Ota, on the other hand, is at his peak: at the age of 12, he has over a million followers on Instagram and preaches to crowds. Like Daniel before him, João hopes that preaching will lead to a better life. One cycle ends and another begins.