A film crew travels to the Austrian Alps to capture a group of extreme sports nuts outracing an avalanche for a commercial. When they accidentally catch a Serbian war criminal on film near his secret hideout, the sporty kids must use their skills — including snowboarding, skiing, sky diving, white-water rafting, and base jumping — to escape with their lives.