In the rough outskirts of a southern Italian city, Donato, a young man caring for his ailing grandmother is drawn into a series of robberies with an outlaw bound by an ancient code of honor. Between loyalty, loss, and the longing for family, he must decide who he is—and how far he’ll go not to be alone.