A choir of sighted and unsighted members travels to Japan to sing in the footsteps of the Goze, blind itinerant female musicians whose tradition dates back to medieval times and no longer exists today. Over the course of the journey, their paths, their voices, and moments in time intersect. And our eyes gradually get accustomed to the depths of darkness.