Uncle Sweetheart is an unscrupulous concert promoter who has figured out a way to cash in on the feelings of doubt and uncertainty that plague his nation, which is being torn apart by a civil war. Sweetheart has decided he will stage a massive benefit concert, though the unnamed charity would appear to be his checking account. Sweetheart hires television producer Nina Veronica to help promote the show and sell it as a world-wide cable-cast event.