Can Mosques is a hundred-year-old family-run restaurant in Barcelona’s El Raval district, adored and respected by everyone. But, after falling into the hands of an investment fund whose aim is to empty the building and accelerate the transformation of the neighbourhood, it is now facing eviction. The news plunges the family into deep despair. When they decide to stand up for themselves with the help of their neighbours, the fight quickly spirals out of control and becomes increasingly dangerous. In order to save Can Mosques, they will have to cross lines they never thought themselves capable of crossing and ask themselves just how far they are prepared to go to secure the restaurant’s survival.