Two 16-year-old girls who left their homes meet each other when they turn to prostitution in order to survive. One of them, Martha, begins to comfort herself in the new found life while the other, Nadia, makes plans for the future. They become inseparable but Nadia gradually takes advantage of Martha's complete dependence on her and forces her to take part in a series of murders that are supposed to 'set them free'. The end is near...