This light drama from Argentina is a charming examination of travellers discovering their true homes in the least likely places. Peter is a 24-year-old German who's given up his job and travelled to Buenos Aires to rekindle a romance with a woman he hasn't seen for two years. He has no intention of going back to Germany, so it's rather terrifying when he arrives to find that she's moved and left no forwarding address. After being robbed and left desperate and homeless, he's adopted by Olinda, a motherly Italian who moved to Argentina under similar circumstances years earlier and now runs a neighbourhood restaurant. In exchange for room and board, Peter helps out in the cafe while searching the city for his lost girlfriend. Then he meets the lovely Luz (Diaz), and his quest doesn't seem quite as important anymore.