Val, a twenty-three-year old French actress, arrives in New York, ready to take the Big Apple by storm. Living a hand to mouth existence, she passes her time juggling odd jobs and auditions. A screenwriter lacking inspiration and a psychopathic lesbian are just some of the people she comes across.
Things go from bad to worse, but Val has promised her mother that she'd become a star. And sometimes life turns out to be a fairy tale come true.