Pedro, a Spaniard acting as a courier for the drug barons, disembarks carrying a black leather briefcase. He wears a typical priest’s cassock and a silver cross hangs from his neck. This is his last deal, and a final chance to leave behind the life of a petty criminal. His task is simple: to exchange his case full of money for a bag containing a few kilos of pure cocaine. Nevertheless, destiny has laid other plans for him...