Supermodels, lesbians, mother-fixated transvestites or simply lonely, eveyone needs a friendly ear and that is the chosen profession of Lorraine, a psycho therapist. But to whom does the therapist talk? Lorraine has to face the reality of her own destiny. Lorraine's mother Mary now has Alzheimer's. Lorraine delegates the problems of her mothers Alzheimer's between her cheque book and her sister, Nina, who has seen her dreams of a singing career and hopes of love and relationships slip by.