Looks like an alien, sings like a diva - Klaus Nomi was one of the 1980s' most profoundly bizarre characters. He was a cult figure in the german New Wave underground scene. Part documentary, part music film, part sci-fi, The Nomi Song is a “non-fiction film”, or maybe even an oral history.