Danny, a slave has lived his whole life without any sort of normal human education, with the mind and personality of a young child, with only one lesson learned: how to fight. Treated like a dog by his owner/boss, Bart, Danny has been raised to be a lethal fighting machine who fights in illegal gladiator-style fight clubs, where he earns lots of money for Bart as the undisputed champion.