Tom Steiner chain-writes cheap novels under different names. He is about to marry a press agent whose big dream is to make him a great writer when he meets his ex-wife, a woman he has not seen since their difficult divorce, seven years before. And here is Nina, seven months into pregnancy and needing help, for her boyfriend left her and she does not have a penny.