Summer has come and for the first time, Marc takes his wife Béatrix and the two kids to the Mediterranean Sea, to the house where he used to spend his holidays as a ager. But the plumbing problems, the lack of good mobile phone connection, and the seafood orgies, cause a series of norturnal moves and encounters in the house.