Paris, in the area Le Sentier. Christmas is coming and the life of Vahé Krikorian is tearing apart. His father's shop, in which he works, is closing, LU Ann just left him and the small business he does with his friends is not going to help. Something is bg destroyed, something he cannot control and which is going to get to far.