Based on a novel by catalan writer Lluís-Anton Baulenas. Pere-Lluc, heading home drunk, hits his head on the aluminum ladder a girl is using to hang banners from the streetlights. He falls to the ground and, slightly dazed, is mesmerized by the girl. As the days go by, he becomes more and more obsessed with her. She tortures him! We witness the story of his tormenting passion in his efforts to win her love.