Fanny is sick, she suffers from a psychological illness. At her brother’s house, where she lives, she has very tense relationship with her sister-in-law. One day, after an argument, she goes away on the tracks of her late father, who is burried in Germany near his mistress. On the way she meets Oskar. They do not speak the same language but create their own, with their hands and eyes...