Sabine, a thirty-year-old woman, settles into a remote house next to a river and a dam, with her son Thomas who is already fifteen, for she was a young mother. She is confronted with a series of strange phenomena, loses it with the fear that her son will grow up and escape her love. She will do anything to keep him.