A train journey from Central Europe to Rome. One older businessman finds solace and a new insight into life when he is forced to wait at the train station due to bad weather. A young man is reminded of life's obligations but is also introduced to love. And three Scottish youths on their way to the football match of their dreams are forced to open their eyes and see the bigger picture. One single train journey sparks many changes for many people. This is a film about priviledge and exclusion, and the reality of the value of just one 'Ticket'.