As Tobias, a young director, supposes that his girlfriend Ellen had an affair with his brother Markus, front man of "Hansen", one year ago, he decides to shoot a documentary about the band's next tour. When Ellen joins the project, everybody's emotions boil over, although they are observed all the time...