Based on actual events. A young Albanian immigrant boards an intercity bus on its daily route to northern Greece. Pulling out a gun and a grenade, he allows most of the passengers to leave, but he keeps seven of them hostage. demanding a ransom and safe passage back to his country. Throughout the journey, scattered flashbacks of those onboard reveal the complex web of guilt, secrets and regrets they cling to as they fear for their lives. Broadcast live on national television they are surrounded by a convoy of television crews, desperate relatives, by-standers and police cars. The bus crosses into Albania, and a nation holds its breath...