Irene Ravelli has both inherited her father's wealth and sense of business. When she obtains the family's old little villa, Irene discovers that one of the bedrooms, the one in which her mother used to live, remained as before, as if her mother was still living in it. Her mother's ghost and the encounter with Benny, an extraordinary little girl, provoke an internal conflict which makes her completely change. She then looks for a lost spirituality.