A psychological murder mystery about crime, love and betrayal. Based on the so-called Orlik Murders perpetrated during the first half of the 1990s, where the victims were found at the bottom of the Orlik lake in Bohemia. The fascinating and shocking events show exceptional cruelty and an absolute absence of any moral values on the part of the murderers.