Shup up in dead-end lives with dreams larger than life, two inseparable friends in their thirties decide to take their fates in hand. Nevertheless, a woman a « fatale » one, gets them away from their path. And the three of them – two others will quickly join them- find themselves involved in a strange case, that of a fake painting robbery. Who said crime is not worth?