The story revolves around three sisters who grew up together in a small village in the province of Dalecarlia. The youngest sister, Mia, who left home at an early age for a bigcity life, returns to join the celebration of her father's 70th birthday. At the community centre the party starts. Old conflicts are brought to life, the pace accelerates, and pretty soon it's not only the cat which is in trouble.