Pierre goes home to stay with his parents in Gran Canaria for a summer on the beach. As soon as his father is called away for business affairs, Pierre discovers that his mum spend night outside, carousing with her friends who both take a shine to Pierre and introduce him to their debauched ways. But this is only the tip of the iceberg.