Nora manages an art gallery in Paris and takes care of her 10 year old son. When the film begins, she’s about to marry a wealthy businessman, who will be her third husband. However, her father falls sick. Nora’s ex-husband, Ismael’s institutionalized against his will for 10 days. Ismael and Nora’s paths only cross twice, but the film juxtaposes their lives throughout.