Jan, Peter and Jule are living out their rebellious youth. They are united by their passion to change the state of the world. Jan and Peter become The Edukators, mysterious perpetrators who non-violently warn the local rich that their days of plenty are numbered. Complications follow when vulnerable Jule ends up falling for both young men. Reckless choices result in danger. An operation gone wrong and what was never intended to be a kidnapping brings the three young idealists face-to-face with the values of the generation in power.