A family of herders in Mongolia's Gobi desert face a crisis when a mother camel rejects her newborn calf after a particularly difficult birth. Without it's mother's milk, the little camel will not survive. So, in accordance with an ancient ritual, a musician is summoned from a far-off village to perform a ceremony that is meant to coax the mother into nursing her baby. Apart from reuniting parent with child, legend has it that the ritual has the miraculous side effect of causing the mother to weep.