Does it really exist, the pinnacle of life? Guenther and Paul are convinced that it does: they want to live - to the limit and with no compromises - and they expect the same of love. Together with Guenther's sister Hilde they spend the weekend at a summer house in the country. Paul is fascinated by Hilde and falls in love with her. And at first it seems as though she feels the same about him. But Hilde has many loves. She is secretly dating Hans - Guenther's former lover.