Pascale leaves Jan to start a new life with Didier. Unwillingly, Jan accepts to get a babysitter for their seven year old son, Thomas. She leaves him at his family home where she now has to live with her new partner. But when Pascale comes to love with Didier, Jan is still there and refuses to leave the house and separate herself from her child. Very quickly, conflict explodes and in less than a day, the destiny of each character is turned upside down.