Rickard's painfully shy son Eric spends most of his days holed up in his room, listening to spectacularly abrasive industrial music, presumably in an attempt to drown out what's going on in the rest of the apartment. His father, an amateur pornographer, is shooting his latest opus with a friend Geko and a young woman named Tess. As the trio gets drunk and more impressed with themselves (they seem to think they're celebrities by virtue of being involved with this tawdry effort) they lose what little inhibitions they had - and their behaviour grows more and more disturbing.