Dusha is a young dancer and dance teacher, who is given to planning her weeks with the aid of an astrologist she consults over the phone. Sinking into a typical thirty-something crisis, and torn between her married lover Boris, a dominant mother who likes to date younger men, and an absent father, she suspects that someone is following her and discovers that her flat has been entered in her absence. She meets a new admirer who tells her a story about a pair of storks, one black and one white – of a love that may or may not exist.