Four young boys from Kranj borrow a huge amount of money from local mafia in order to become contractors. They are very incapable, so they lose the money and they find themselves in a terrible situation. The huge amount of money they borrowed must be returned to the mafia in one week or else. So they start selling drugs, they gamble, they try to do everything to get their money back.