What could be better for the village than a scenic railway to bring in the tourists? What could be worse for tourism than war? Luka builds the railway and shuts his eyes to war. Then Luka's wife runs off with a musician and his son is called up to the army. Luka's life is a war zone. Then he meets Sabaha...