Luke Goss teams up with Steven Berkoff to tell the real life story of Charlie Richardson, the head of the notorious "torture gang". In the 1960s, London was owned and ruled by two families, north of the river the Krays, to the south the Richardsons. Now for the first time in his own words Charlie reveals what really happened.