She's blond, she's tough, and she's untouchable : the femme fatale of Berlin-Wedding's backstreets. Coolness weighs heavily on Kroko's eyelids. It could be mistaken for boredom - if it weren't for the edge on her voice and her ice-cold readiness to walk right over anybody who stands in her way... She's just as fierce when she's out to have fun, but one of her joy rides ends in a crash and the juvenile court condemns her to do welfare work in a housing project for disabled people.