A group of young speed-freaks with supercharged cars, organize regular high-speed races on the autobahn. These adrenaline loaded, illegal events have lately been disturbed by regular police raids, actually aimed at a group of high-tech car thieves, who are stealing expensive sports-cars from transporters driving along the autobahn.