Shot in English based on a script by Gordan Mihic (Black Cat, White Cat), award-winning director Yeit Helmer (Tuvalu) has created a tender and up lifting tale of love and longing with a mesmerizing cast of actors from ten countries. As Nisha, celebrated young Indian superstar Masumi Makhija brings a vibrant warmth to her role.