Maria and her husband move in with her father after he suffers a debilitating aneurism. When her father's intensive demands conflict with her husband's expectations, the situation soon becomes too much for Maria to handle. Soon her husband's insensitivity and lack of support turns abusive. To further complicate matters, Maria begins to receive anonymous phone calls, which over time distance her from her family and her deep religious values.