The hit-man Viktor makes the biggest mistake possible in his line of work: he falls in love. The silent angel of death, who has always carried out his jobs with ice-cold precision, saves the life of the mysterious Nina. As the two lonely souls slowly begin to grow closer together, Viktor's well-ordered life starts to fall apart - and the police profiler Lang is soon hot on his trail.