The young provincial player Ecki is outed as homosexual, thrown off the team, and moves to the big city. There, he forms a gay football team and challenges his former side to a game, finding his first love and new friends. Thanks to the match, Ecki regains his dignity and the village’s respect for his family as well as changing his life and that of his team mates.