School's over - and for brand-new high-school graduates Ben, Felix and Nick, it's time to party! But when Ben embarasses himself in public trying to declare his love for the gorgeous Carola, he and his pals make a quick exit by taking jobs as hosts in a vacation club on Ibiza, the Mediterranean hot spot for oversexed boys and underdressed girls'. Instead of sun, sea and sex, however, it's work, work and more work, as the three are kept busy around the clock by their sadistic boss Anna, And when Ben bumps into Carola and her super-cool DJ boyfriend, Ibiza starts feeling more like Alcatraz by the minute!