Felix's parents are worried. He is six years old and instead of playing with other kids, he hides in a tiger costume all day, invites no one but a turtle to his birthday party, insists that his stuffed animals are talking to him and has not a single human friend to speak of - nor does he want one. But everything changes the day Sergeant Pepper enters Felix's life.