Tobi and Achim have been best friends for years. As cox and oarsman, they have helped their team win several rowing cups in the past and are now looking forward to the big regatta in the countryside. But this trip is no summer camp anymore and the first problems soon arise. As Achim's relation¬ship with Sandra grows more serious, Tobi starts to realize that his feelings for Achim run deeper than he's willing to admit to himself.