The Stratosphere Girl blends European storytelling with Japanese anime cartoon power into a stylized action-mystery. With a stunning visual concept, director M.x. Oberg (Under the Milky Way, Undertaker's Paradise) and cinematographer Michael Mieke (Baby) vividly capture an alienating world.